Wednesday 22 November 2017

Alternativer Trading Aksjer


Lær hvordan du handler ved hjelp av strategier bygget for å generere konsekvent daglig forsterkning ukeninntekt. (Det har aldri vært enklere) for kundesupport: USAs regjeringskrevne ansvarsfraskrivelse - Forex, futures, aksjer og opsjonshandel er ikke egnet for alle. Det er en betydelig risiko for tap knyttet til handel med disse markedene. Tap kan og vil oppstå. Ingen system eller metode har noen gang blitt utviklet som kan garantere fortjeneste eller sikre frihet fra tap. Ingen representasjon eller implikasjon blir gjort for at bruker Trading Concepts metodikk eller system eller informasjonen i dette brevet vil generere fortjeneste eller sikre frihet fra tap. HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. Copyright 2017 av Trading Concepts, Inc. Mange mennesker liker å handle indeksene for sin skattefordelte status når de handler alternativer. Indekser som SPX og RUT får 6040 skattefordelte status. Også det er mange handelsmenn som liker å handle aksjer. Når du begynner å lete etter aksjer for å handle med opsjonsstrategier, må du se etter en aksje som er relativt fredelig, kanskje i en trend eller kanskje etter inntjeningsfrigivelse. Aksjene må ha god opsjons likviditet. Beste likviditetsnummer Hva er et godt likviditetsnummer? Jeg liker å bruke en tommelfingerregel, at for enhver streik som I8217m skal bruke i opsjonshandelsstrategien, er det 20 til 40 ganger størrelsen på min posisjon minimum i åpen interesse i det streik. Jo mer åpen interesse du har i en streik, desto bedre fylles du, da det er flere som kjøper og selger på det nivået. Vær forsiktig med å unngå aksjer som snart får oppmerksomhet på media, for eksempel en stor produktmelding, overtakelsestilbud eller inntektsrapporter. Spekulative Options Strategies Det er selvfølgelig du plasserer spekulative opsjonsstrategier på arrangementet. Disse hendelsene kan alle føre til større bevegelse i aksjekursen. Ett siste ord av råd være forsiktig med å ikke være kort i pengene samtaler, når en aksje betaler et utbytte. Det vil ofte være en hendelse som får deg til å trene tidlig, og du vil bli tvunget til å betale utbyttet. Aksjer for Options Trading Noen gode aksjer for opsjonshandel som jeg og mine veiledende studenter regelmessig bruker inkluderer: GOOG. IBM, AAPL, NFLX og PCLN. for å nevne noen. De beste lagrene som skal brukes, vil være de dyrere, vanligvis over 100 og mange ganger mange hundrevis av dollar, fordi disse aksjene genererer større opsjonspremier på grunn av deres størrelse. Disse aksjene kan alle brukes til både retnings - og ikke-retningsmessige opsjonshandelstrategier. - Mark Fenton, Senior Options Mentor Har du flere spørsmål eller emne ideer Send dem her Del denne oppføringen wp-contentuploads201504logosvgfullnamewhite. png 0 0 Mark Fenton wp-contentuploads201504logosvgfullnamewhite. png Mark Fenton 2014-11-11 21:09:21 2016-01 -26 17:55:45 De beste aksjene for opsjonshandel Kontakt oss Sheridan Options Mentoring Corporation 558 Revere Ave. Westmont, IL 60559 Kundeuttalelser Jeg ville bare sende deg et kort takk for alt du har gjort for meg med Sheridan Options Mentoring. Jeg har hatt en veldig god 2015, og det ville ikke vært mulig uten å lage klassene og systemet for å lære meg håndverket. Det har tatt meg en bedre del av 3 år for å virkelig finne ut det og eie det (slow learner O)), men jeg føler meg virkelig som jeg kan fortsette å handle på denne måten for resten av livet mitt. Den vanskeligste delen for meg var å stoppe de dumme feilene, som jeg håper, håper jeg, jeg håper jeg handler, tror jeg var smartere enn markedet, og hevnhandel prøver å få pengene mine tilbake. - Les mer Ansvarsfraskrivelse VIKTIG MEDDELELSE Informasjonen på denne nettsiden er kun for utdanningsformål: Det er ikke representert at bruken av handelsstrategi eller handelsmetodikk vil generere garantert fortjeneste. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Det er betydelig risiko for tap knyttet til handelsalternativer. Bare risikokapital skal brukes til handel. Handelsalternativer er ikke egnet for alle. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i disse markedene. Vennligst sjekk dokumentet somurlKnowYourRisk før trading options. Options Trading Center Realtid etter timer Pre-Market News Flash Quote Sammendrag Sitat Interactive Charts Standard Innstilling Vær oppmerksom på at når du velger ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk på NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har kommet til å forvente fra oss.

No comments:

Post a Comment