Saturday 18 November 2017

Es Emini Trading System


Emini Trading Videos Mitt navn er David Marsh og Ive vært en daghandler i over 15 år. Tilbake i 2007 kom jeg først online og solgte Tick Trader Day Trading Course. Det var en slik suksess at vi måtte begrense antall studenter og til slutt stoppe sitt salg til offentligheten i 2012. Dette ga meg tid til å fokusere på utviklingen (og levende undervisning) av den nye strategien Im introduserer til deg i dag, The ETS Power Trading System. Jeg tror ærlig at dette er flott innhold til en stor verdi. Metodene jeg skal lære deg er uten sidestykke, og du vil lære verktøyene og teknikkene som trengs for å være en vellykket dagdriver. Vennligst sjekk ut våre ETS Blog for Live Video. på ETS Power Trading System Vil du ha mer informasjon om mitt ETS Power Trading System. ETS Power Trading System er det siste trading kurset du noensinne vil kjøpe, og den beste dagen trading trening du noensinne vil få ETS Power Trading System Tenk deg å jobbe 2 timer om dagen og tjene nok penger til å gjøre en god levestandard. Lyder godt Det burde Og det er det du kan oppnå om dagen med handel med E-mini-markedene ved hjelp av mitt nye ETS Power Trading System. Dette systemet legger til en helt ny dimensjon på dagen som handler Emini-markedene. Det gir deg verktøyene du trenger for å handle, ikke bare ett marked, men flere markeder, hvis du ønsker. For tiden handler vi vanligvis to markeder hver dag - Nasdaq Emini Market og Emini SampP markedet. Vårt mål er å gjennomsnittlig 100 per kontrakt per dag. Så selv en næringsdrivende med en mindre handelskonto kan fortsatt potensielt tjene 300-500 per dag. En næringsdrivende med en større konto har potensial til å tjene godt over 1000 profitt per dag - og alt dette i løpet av morgendagshandlingen. Selvfølgelig er handel vanskelig . Det krever disiplin og risikokapital. Dagshandelen er absolutt ikke for alle, og du må forstå risikoen for handel, da ingen kan garantere at du vil tjene penger. På baksiden kan imidlertid en godt trent, disiplinert handelsmann tjene en betydelig levedag som handler Emini-markedene. Nøkkelen her er disiplin. Ive trent hundrevis av mennesker, og jeg ser førstehånds hvor vellykket nye handelsmenn og erfarne handelsfolk har gjort med mine E-mini-strategier. ETS Power Trading System lærer deg 4 handelsoppsett. Vi lærer deg også hvordan du identifiserer hvilke av de 4 tradingoppsettene du vil bruke til enhver tid, basert på markedsaktivitet og volatilitet. Med ETS Power Trading System, vil du alltid vite hva handelsoppsettet skal ta og hvorfor. Det er et veldig viktig konsept da markedene alltid forandrer seg og utvikler seg. Du kan ha en viss handelsstrategi som virker fantastisk en dag, men mislykkes i det neste. Det er derfor vi lærer deg fire tradingoppsett - for å dekke alle typer markedsaktivitet. Så når du har et trendmarked, har vi for eksempel en handel for det. Hvis markedet er hakket eller sidelengs, har vi også handler for det. ETS Power Trading System har 2 forskjellige treningsmoduler. Den første delen kan betraktes som selvstudium - du vil logge inn på vår nettside, og se våre treningsvideoer der vi lærer deg de grunnleggende teknikkene bak vår metodikk og to av handelsoppsettene. Det andre skjer i omtrent 30 dager eller så, og etter at du er fullt komfortabel med det materialet som er presentert så langt, vil du lære og oppleve resten av ETS Power Trading System i et treningsmiljø med meg selv og mitt personale. Vi gjennomfører denne treningen i tre forskjellige innstillinger: En Live to-dagers online webinar Live Classroom Training (omtrent to ganger i året) Live in Person, One on One med David Marsh, i Jacksonville, FL. I tillegg til det ovennevnte tilbyr vi også 3 tilleggsprogrammer: ProIndicator V3 PTS-indikator PTS Trader - Automatisert handelsstrategi Heres en rask PTS-kursoversikt: Del 1 - Første 30 dager: Lær ved å se på videoer, trene handel på SIM, kommunisere med David og hans ansatte via e-post, og se på innspilte og levende webinarer hvor vi dekker det du lærte i tidligere videoer og svar på spørsmål. Del 2 (Live Webinar Option) Live Webinar: I ca 5 timer hver dag, i 2 dager, vil du delta i vårt live webinar hvor David vil undervise 2 av de gjenværende oppsettene og presentere en plan og en veikart som gjør at du kan gjenkjenne hvordan å sette metodene sammen og når du skal bruke hver av de 4 oppsettene. Han vil da lære deg hvordan du søker dem på Nasdaq-markedet og diskuterer deres søknad på andre markeder. Så, hva skal det koste Vel, sannhet bli fortalt, vi har alltid holdt prisene våre lave. Vi gjør dette fordi vi vet at mange nye handelsmenn kanskje ikke har mye handelskapital og bare begynner. Derfor vil vi at du skal lære systemet vårt, på det vi føler, er en svært rimelig pris. Alternativ 1: Online - 3495 Gå til bestillingssiden Tilgang til vår nettside hvor du kan se del 1 treningsvideoene. Tilgang til våre nybegynnerehandelsrom hvor du kan snakke med andre studenter, og stille spørsmål i sanntid. Tilgang til vårt PTS Forum. Admittance til vår del 2 - Live Online Webinar. Tilgang til våre tidligere innspilte webinarer. Et ett års leieavtale til vår ProIndicatorV3-programvare. 30-dagers prøveversjon til vår PTS-indikator etter fullføring av Part 2 Online Live Webinar. Alternativ 2: Klasserom - 7995 Gå til bestillingsside Alt inkludert i valg 1 Opptak for 1 til vår levende klasseromsarrangement i Jacksonville, FL En PERMANENT LISENS til PTS Indikator og strategi med all relevant opplæring. Vi lærer deg hvordan du handler et annet marked - bare avslørt for studenter i denne klassen. Alternativ 3: Lever med David Marsh Kontakt David Ta kontakt med oss ​​for å motta detaljer og priser. Du vil gjøre en del av treningen din online og etter ca 30-45 dager planlegger du og David 2 dager i Jacksonville, Florida hvor du vil lære alt i ETS Power Trading System, David vil lære deg to andre markeder - bare undervist en på en. Et ett års leieavtale til ALLE programvaren vår. Siden denne individuelle treningshendelsen er så veldig begrenset, må vi først snakke på telefonen for å motta godkjenning før kjøp. Vær ikke lurt av andre handelssystemer online som har svært høye prislapper. Det er en velkjent psykologisk knep som spiller på følelser. Folk tror virkelig at en høyere pris tilsvarer et bedre system. ETS Power Trading System er det siste trading kurset du noensinne vil kjøpe, og den beste dagen trading trening vil du noensinne få Bestill ETS Power Trading System Course Nå Ressurser Emini Trading Ordliste Wall Street Journal Online Chicago Mercantile Exchange Standard amp Poors Personvernpolicy amp Kontakt Site Map Copyright copy2007 - Traders Education LLC Tick Trader Day Trading Coursecopy (Patentanmeldt) Small Business Website Design av Xisle Graphix DISCLAIMER: Futures og opsjonshandel innebærer betydelig risiko for tap og er ikke egnet for alle investorer. Verdsettelsen av futures og opsjoner kan variere, og som et resultat kan kunder miste mer enn deres opprinnelige investering. Virkningen av sesongmessige og geopolitiske hendelser er allerede innregnet i markedspriser. Den fremtredende karakteren av futures trading betyr at små markedsbevegelser vil ha stor innvirkning på din handelskonto, og dette kan virke mot deg, noe som fører til store tap eller kan fungere for deg, noe som fører til store gevinster. Hvis markedet beveger seg mot deg, kan du opprettholde et totalt tap som er større enn beløpet du har lagt inn på kontoen din. Du er ansvarlig for alle risiko og økonomiske ressurser du bruker og for det valgte handelssystemet. Du bør ikke engasjere seg i handel med mindre du forstår innholdet av de transaksjonene du inngår og omfanget av din eksponering for tap. Hvis du ikke forstår disse risikoene fullt ut, må du søke uavhengig råd fra din økonomiske rådgiver. Alle handelsstrategier brukes på egen risiko. Denne programvaren bør ikke påberopes som råd eller tolkes som å gi anbefalinger av noe slag. Det er ditt ansvar å bekrefte og bestemme hvilke handler som skal gjøres. Handel bare med risikokapital som handler med penger som, hvis du er tapt, ikke vil påvirke din livsstil og din evne til å møte dine økonomiske forpliktelser negativt. Tidligere resultater er ingen indikasjon på fremtidig ytelse. Innholdet i denne korrespondansen skal under ingen omstendigheter tolkes som et uttrykkelig eller underforstått løfte, garanti eller implikasjon fra Traders Education LLC som du vil tjene, eller at tap kan eller vil bli begrenset på noen måte. Traders Education LLC er ikke ansvarlig for eventuelle tap som oppstår som følge av bruk av noen av våre handelsstrategier og programvare. AutoTrader bør aldri stå uovervåket på grunn av muligheten for hendelser utenfor kontrollen din, for eksempel datamaskin eller datafeil, strømbrudd, feilstillinger og andre nettverksproblemer. Tap-begrensende strategier som stop-ordre kan ikke være effektive fordi markedsforhold eller teknologiske problemer kan gjøre det umulig å utføre slike ordrer. På samme måte kan strategier som bruker kombinasjoner av opsjoner og futuresposisjoner som spredt eller spredt handler være like risikabelt som enkle lange og korte posisjoner. Informasjon gitt i denne korrespondansen er kun beregnet til informasjonsformål og er hentet fra kilder som antas å være pålitelige. Informasjon er på ingen måte garantert. Ingen garantier av noe slag er underforstått eller mulig når prognoser for fremtidige forhold blir forsøkt. Diagram av Ninja Trader Skjul denne boksen NYHET Å kunngjøre den nye Breakout Pullback Stand-alone Trade Set-up ETS er veldig stolt av å kunngjøre sin nyeste handelsoppsett utelukkende for E-mini SampP 500 (ES). Tenk deg endelig, handel uten følelser, ingen andre gjetning, ingenting. En ny vri på vår eksisterende programvare gir deg mulighet til å identifisere disse handlingene med presis nøyaktighet. Les mer om hvordan du handler ved hjelp av strategier bygget for å generere konsekvent daglig forsterkning. (Det har aldri vært enklere) for kundesupport: USAs regjeringskrevne ansvarsfraskrivelse - Forex, futures, aksjer og opsjonshandel er ikke egnet for alle. Det er en betydelig risiko for tap knyttet til handel med disse markedene. Tap kan og vil oppstå. Ingen system eller metode har noen gang blitt utviklet som kan garantere fortjeneste eller sikre frihet fra tap. Ingen representasjon eller implikasjon blir gjort for at bruker Trading Concepts metodikk eller system eller informasjonen i dette brevet vil generere fortjeneste eller sikre frihet fra tap. HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. Opphavsrett 2017 av Trading Concepts, Inc. Hvordan jeg handler Emini Futures Slik bruker jeg 8216Better8217 indikatorene til dagens handel Emini futures for living. I denne videoen og artikkelen oppsummerer jeg hva I8217ve har lært og hva som fungerer for meg. Du må bli din egen handelsmann. Ingen to handelsmenn er like. Ingen to handelsmenn har samme psykologi, risikotoleranse, handelskapital, evne, engasjement eller interesser. Det som virker for meg, kan ikke fungere for deg. Hvis du ønsker å være en fulltidshandler, må du utvikle din egen handelsmetode. Regler som passer din personlighet og omstendigheter. Deretter jobber du med handel hver dag, sakte gjør færre feil og blir konsekvent lønnsom. Bruk denne nettsiden og handelsvideoene for ideer og se en ikke-konvensjonell tilnærming til Emini-dagens handel i aksjon. Så som Bruce Lee sier: 8220Absorb, hva er nyttig, kast bort det som er ubrukelig 038 legg til hva som er unikt ditt eget.8221 Bruce Lee 3 Ikke-korrelerte indikatorer gir bedre signaler Diagramoppsett med 8216Better8217 Indikatorer for Emini Day Trading Alle mine diagrammer, uansett tidsramme , har de samme 3 ikke-korrelerte indikatorene: Better Sine Wave 8211 analyserer pris og plotter støtte og motstand Bedre Momentum 8211 måler etterspørsel og forsyningsvolum Better Pro Am 8211 bruker handelsstørrelse til å se fagfolk og amatører. Better Sine Wave er plottet i den laveste ruten av diagrammet og viser hvor syklusmålealgoritmen forventer sykliske vendepunkter. Bekreftet syklisk støtte og motstandsnivåer blir deretter tegnet på prisstangene selv som stiplede horisontale linjer. Når Emini bryter inn i en trend, skrives advarselssignalet 8220Pull Back8221 (PB) og 8220End Trend8221 (END) automatisk på diagrammet. Bedre Momentum er plottet under prisbarene og viser bølgene av kjøp og salgsvolum. Utmattelsesvolumet er vist med store cyan prikker og bullishbeariske divergensmønstre er merket med små rødhvite prikker. Det viktigste av disse divergensmønstrene er også tegnet på prisbarene selv. Bedre Pro er plotting Profesjonell og amatøraktivitet med blå og gule PaintBars. I8217m ser på for å se hvem som er aktiv på pris ekstremer. Hvis jeg ser profesjonelle (blå barer) som gjør nye høyder, vet jeg at de tar overskudd og reverseringsposisjoner. Hvis jeg ser Amatører (gule barer) som gjør nye nedturer, vet jeg at de har en breakout som sannsynligvis vil mislykkes og reversere. For min Emini dag handel, bruker jeg disse tre indikatorene på flere tidsrammer: 500, 1500 og 4500 tick diagrammer. Diagrammene inneholder ettertidsdata og Emini-symbolet jeg bruker i TradeStation er ES. Hver høyere tidsramme er 3 ganger lavere tidsramme. Så 4,500 tick diagrammet er 9 ganger (3 x 3) større enn 500 tick startpunktet. Følg denne linken til en artikkelartikkel om fordelene ved Tick Charts. Og utmattelse buyingselling for å bestemme trend retning Emini Day Trading: Trendretning fra utmattelsesvolum Å få trendretningen til høyre er kritisk. Hvis du får trendretningen riktig, kan du fortsatt gjøre mange feil (som en dårlig oppføring) og fortsatt være OK. Men hvis du får trendretningen feil, vil det være hardt arbeid, stressende og ta for alltid å tjene en lønnsom handel. Hvis you8217ve nailed trendretningen, kommer vinnende handler raskt, du tar minimum 8220heat8221 (markedet går mot inngangspunktet) og det føles som om du er i sone. Jeg bruker Exhaustion kjøp og salg volum signaler fra Better Momentum indikatoren i mitt mellomliggende tidsramme diagram (1.500 tick) for å bestemme trend retning. For å bekrefte en endring i trenden ser jeg etter 3 ting: Utmattelsesvolum etterfulgt av divergenssignaler på Better Momentum-indikatoren 8220End av Trend8221-signaler fra Better Sine Wave-indikatoren, og Profesjonelle aktive på pris ekstremer (blå sverd på Better Pro Am-indikator) Min 3 ikke-korrelerte indikatorer er alle som bekrefter det samme ved å analysere annen informasjon 8211 pris, volum og handelsstørrelse. Dette gir meg stor tillit til at en trendendring nærmer seg og et Emini-dags handelssignal setter opp. Bruk deretter det laveste tidsrammediagrammet (500 tick) for å velge inngangspunktet. Trender varer alltid lengre enn du forventer, og du vant8217t se en trendendring, til alle amatørene er på feil side av handelen, og fagfolkene har kommet ut og reversert 8211 og denne prosessen tar en stund å fullføre. Så vær tålmodig. Jeg bruker TradeStation til kartlegging og IB for ordreoppføring Emini Day Trading: Bestillingsinngang 8220Hotkey8221 Innstillinger I8217ve har brukt TradeStation siden begynnelsen 8211 da de ble kalt Omega Research og hadde en flott liten kartleggingspakke kalt SuperCharts. Disse dager er TradeStation fortsatt det beste valget for meg 8211, spesielt fordi deres datafeed er innebygget og forenkler livet betydelig. Av en eller annen grunn tenker folk på TradeStation som en profesjonell plattform. Jeg vet ikke hvorfor 8211 it8217s er veldig enkel å bruke og utrolig robust. To viktige hensyn. Selv om jeg bruker TradeStation til kartlegging, bruker jeg dem ikke som megler. I stedet bruker jeg Interactive Brokers og deres Trader Workstation-søknad for bestillingspost. Jeg har plattformoppsettet med 8220hotkeys8221 for å kjøpe eller selge på markedet, så skriv automatisk inn fortjeneste mål og stoppe tap ordrer. Disse er koblede ordrer, så når en av dem utløses, blir den andre automatisk avbrutt (8220one kansellerer all8221 eller OCA). Inn - og utreiseordrene er for 100 av min posisjon, da jeg ikke skaler inn eller ut av Emini-dagene. Jeg finner Emini for flyktig til å bruke trailing stopper for å fange størrelsen på svinger I8217m leter etter. I stedet prøver jeg å bruke Emini8217s volatilitet for å slå mitt fortjeneste mål, komme seg ut og vente på et annet oppsett. 8220hotkey8221-løsningen på ordreinngang har redusert min stress Emini-dagshandelen enormt. Så snart jeg får et inngangssignal, traff jeg 8220B8221 eller 8220S8221 på tastaturet mitt og I8217m fylt. Jeg er ikke lenger bekymret for å få en god fylling og utgangsbestillinger sitter der, server-side. Internett-tilkoblinger går ned og denne løsningen er den beste I8217ve funnet. Og følg regler for å håndtere risiko og vinn det mentale spillet jeg finner trading stressende, selv etter alle disse årene. Emini-markedet er akkurat som Colosseum i Roma 8211 høydepunktet i handelsarenaene. You8217re opp mot det beste av det beste. Hver dag kjemper jeg og hver dag jeg vil overleve 8211 Jeg vil ikke være en helt. For å maksimere sjansene for å lykkes, følger jeg disse reglene: Handel 1 marked 8211 være spesialist, ikke generalist Ingen forstyrrelser 8211 du trenger bare 1 skjerm for handel Fokus 100 for de første 60 minuttene av handelsdagen Hvis markedet er sakte, stopp handel og gjør noe annet Velg et lite mål (4 poeng) for å gjøre hver dag, og slutte å handle. Bruk et stopp på 4 poeng, Emini er for flyktig for stramme stopp. Stopp etter at du er stoppet 2 ganger, 4 poeng målrettet eller etter 6 handler Noen tror at på 4 poeng er mitt stoppfall alt for stort og I8217m tar for mye risiko. Men Emini-markedet er ustabilt, og du ser at profesjonelle gunning stopper hele tiden. Jeg handler 1 Emini-kontrakt for hver US8k av egenkapital og så min stoppfall på 4 poeng tilsvarer en 2,5 risiko (4x508,000 2,5) 8211 ganske rimelig. Og jeg beveger meg aldri mitt stoppfall. 8220 Nettstedet ditt har gitt meg en plan for hvordan man håndterer risiko, implementerer et regelbasert handelssystem og fjerner de daglige følelsene som pleide å gi meg stor stress.8221 Ashley P. Jeg håper denne videoen og artikkelen om How I Day Trade var nyttig for deg. Lykke til med din Emini-dagshandel.

No comments:

Post a Comment